برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این فعالیتی است که ذاتاً شما  برنامه نویسی کودکان را مجبور به تمرکز و حفظ تمرکز می کند. توسعه این امر به آینده شما بسیار کمک خواهد کرد.

با توسعه و ساختار ایده های خود به گونه ای که بتوانند مهارت هایی مانند منطق را توسعه دهند. این مهارت ها و توانایی هایی که در آنها ایجاد خواهید شد شخصاً به شما کمک می کنند.

کار گروهی را تشویق کنید. وقتی خودتان قادر به انجام این کار نیستید ، از دیگران  برنامه نویسی کودکان کمک می گیرید و گروه هایی را تشکیل می دهید که از یکدیگر حمایت می کنند.

 

10 ابزار برای یادگیری برنامه نویسی از سنین پایین

# خراش

Scratch هم زبان برنامه نویسی است و هم جامعه آنلاین. این سرویس توسط گروه کودکستان های مادام العمر در آزمایشگاه رسانه MIT ساخته شده است. این یک سرویس رایگان است که به فرزندان شما اجازه می دهد ایرانیان سایبر برنامه نویسی  برنامه نویسی کودکان و ایجاد انیمیشن ها ، بازی ها و داستان های خود را بیاموزند. آنها همچنین می توانند از طریق انجمن Scratch خلاقیت های خود را با هر کسی در دنیا به اشتراک بگذارند.

 

 

برنامه نویسی به طور فزاینده ای در کلاس حضور دارد. در UNIR مزایای برنامه نویسی برای کودکان و نحوه استفاده از آن را در کلاس خود کشف کنید.

برنامه نویسی به طور فزاینده ای در کلاس حضور دارد. در UNIR مزایای برنامه نویسی برای  برنامه نویسی کودکان کودکان و نحوه استفاده از آن را در کلاس خود کشف کنید.

 

کودکان قرن بیست و یکم بومی دیجیتال هستند و بنابراین ، هم از مدرسه و هم از خانواده ، تطبیق بازی ها و ابزارها با محیط جدید ایجاد شده توسط فناوری های جدید ضروری است.

 

برنامه نویسی یک فرایند بین المللی است برنامه نویسی کودکان  که به صورت گسترده در سراسر کره زمین استفاده می شود و در تعامل با پروژه ها ، آماده سازی و مدیریت ماشین آلات و نرم افزارهای مختلف از طریق زبانهای مختلف است. بنابراین ، مبالغه نیست اگر بگوییم زبان های برنامه نویسی مختلف در سطح بین المللی گسترش یافته اند و آنها افراد همه فرهنگ ها را که در پروژه های مشترک مشترک کار می کنند متحد می کند.

 

یادگیری برنامه نویسی از سنین پایین ابزارهای لازم را برای درک بهتر جامعه امروز  برنامه نویسی کودکان ، تغییرات مداوم فناوری و ویژگی های ICT فراهم می کند. در نهایت ، یادگیری کد نویسی در حال تطبیق و آماده شدن برای موفقیت در دنیای دیجیتال است.

 

مزایای آموزش برنامه نویسی در کلاس

- تماس با فن آوری های جدید به صورت سرگرم کننده و همزمان.

- بهبود مهارت های ریاضی ، منطق و درک مطلب.





:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: